اسماعیلی، م. 1390. "خطوط ریلی بدون بالاست: کاربردها و الزامات". انتشارات مرکز تحقیقات راهآهن، تهران.
بهلول زاده، ج. 1391. "تعیین سختی مناسب دال خطها با توجه به تغییرات خیز قائم ریل". پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان.
ذاکری، ج. ع. 1391. "جزوه درسی اندرکنش دینامیکی خط و قطار". انتشارات دانشگاه علم و صنعت ایران.
قربانی، و. 1388. "ارزیابی مشخصات دینامیکی اجزای خط آهن در مدلهای موجود". سمینار کارشناسی ارشد، دانشکده مهندسی راهآهن، دانشگاه علم و صنعت ایران.
محمدزاده، س. و یلداشخان، م. 1386. "اصول مهندسی خط راهآهن". انتشارات مرکز آموزش عالی علمی کاربردی راهآهن.
Ebersohn, W., Trevizo, M. C. and Selig, E. T. 1993. "Effect of Low Track Modulus on Track Performance". International Heavy Haul Association, Proc. of Fifth International Heavy Haul Conference, pp. 379-388.
Kerr, A. D. 2000. "On the determination of the rail support modulus k". Intl. J. Solids Struct. 37: 4335-4351.
Khordehbinan, M. W. 2009. "Investigation on the effect of railway track support system characteristics on the values of track modulus”. Master of Science Thesis, University of Tehran.
Manual for Railway Engineering. 1999. ”American Railway Engineering and Maintenance of Way Association”. Landover, Maryland, USA, Volume 1.
Zakeri, J. A. and Abbasi, R. 2012. "Field investigation of variation of rail support modulus in ballasted railway track". Latin Amer. J. Solids Struct. 9: 643-656.
Zarembski, A. M. and Palese, J. 2003. "Transitions eliminate impact at crossings”. Railway Track and Struct., August issue.