انصاری نیا. "الیاف مسلح کننده آسفالت". شرکت دانش رویان یکتا ماندگار، استان خوزستان.
حاجی نیان، ا.، یاری، غ. و کسائیان، ش. 1392. "بررسی اثر ریزدانه بر روی ماسههای بادی تثبیت شده با پسماندهای نفتی". اولین کنفرانس ملی مهندسی ژئوتکنیک، دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل.
حق شنو، ح. و عربانی، م. 1387. "اثر ضایعات الیاف پلیمری بر خصوصیات مقاومتی ماسه تثبیت شده باسیمان". چهارمین کنگره ملی مهندسی عمران، دانشگاه تهران، اردیبهشت 1387.
کاووسی، ا. و صائبی، ج. 1395. "تثبیت خاک نامرغوب ساحلی با استفاده از سیمان و الیاف نخل خرما برای بستر روسازیها". مهندسی زیرساختهای حمل و نقل، 2(4): 61-72.
کلینسلی، د. ب.1381. "کویرهای ایران و خصوصیات ژئومورفولوژیکی و پالئوکلیماتولوژی آن". ترجمه عباس پاشایی، سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، تهران.
ASTM C150-07, 2007, “Standard specification for Portland cement”. ASTM International, West Conshohocken, PA, DOI: 10.1520/C0150-07.
Coulgh, G. W., Sitar, N., Bachus, R. C. and Red, N. C. 1981. “Cemented sands under static load”. J. Geotech. Eng. Div., 107(6): 799-817.
Das, R. N., Yen, S., Das, B., Puri, V. and Wright, M. 1994. “Tensile stress-strain characteristics of lightly cemented sand”. Geotech. Test. J., 17(3): 305-314.
Gregg, J. S., Dehlen, C. L. and Rigden, P. J. 1967. “On the behavior and design of bituminous stabilized sand bases”. Proceedings of the 2nd International Conference on Structural Design of Asphalt Pavement, University of Michigan, pp.709-729.
Khabiri, M. M. 2006. “Development of a mathematical model for increasing flexible pavement life cycle under preventive maintenance”. Ph. D. Dissertation, Iran Science and Technology University, DOI: 10.13140/RG.2.2.23107.71203.
Khabiri, M. M. 2011. “The influence of waste carpet on the structural soil characteristics in pavement granular layer”.
Environ. Asia J., 4(2): 38-42.
Liu, J., Feng, Q., Wang, Y., Zhang, D., Wei, J. and Kanungo, D. P. 2018. “Experimental study on unconfined compressive strength of organic polymer reinforced sand”. Int. J. Polym. Sci.,
https://doi.org/10.1155/2018/3503415, 18 p.
McKesson, C. L. and Mohr, A. W. 1941. “Soil emulsified asphalt and sand emulsified asphalt pavement”. Proceeding, Highway Research Board, pp. 500-515.
Nazarian, S. Tandon, V. Crain, K. and Yuan, D. 2000. “Use of instrumented dynamic cone penetrometer in pavement characterization”. In: Nondestructive Testing of Pavements and Back-calculation of Moduli, Third Volume, ASTM International.
Prabaker, J., Dendorkar, N. and Morchhale, R. K. 2001. “Influence of fly ash on strength behavior of typical soils”. Structural Engineering Research Center, India.
Rezaeimalek, S., Jie, H. and Sazzad, B. 2017. “Evaluation of curing method and mix design of a moisture activated polymer for sand stabilization”. Constr. Build. Mater., 146: 210-220.
Santoni, R. L., Tingle, J. S. and Webster, S. L. 2011. “Engineering properties of sandfiber mixtures for road construction”. ASCE, J. Geotech. Geoenviron. Eng., 127(3): 258-268.
Tang, C., Shi, B., Gao, W., Chen, F. and Cai, Y. 2017. “Strength and mechanical behavior of short polypropylene fiber reinforced and cement stabilized clayey soil”. Geotext. Geomembranes, 25: 194 -202.
Yong, R. N., Mohammed, L. F., Mohamed, A. M., O’Shay, T. A. and Hoddinott, K. B. 1994. “Retention and transport of oil residue in a loamy soil”. In: Analysis of Soils Contaminated with Petroleum Constituent, Philadelphia, pp. 89-101.