آقاجان زاده ح. و آقاجان زاده ن. 1388. "یافتن مسیر بهینه حرکت برای اتوبوسهای درون شهری و بهترین محل برای احداث ایستگاههای اتوبوس درون شهری بهوسیله الگوریتم ژنتیک، دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک، پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی، تهران.
امین ناصری، م. ر. و برادران، و. 1389. "بررسی عوامل مؤثر بر زمان توقف اتوبوسها در ایستگاهها و پیش بینی آن در سیستم حمل و نقل اتوبوسرانی شهر تهران". پژوهشنامه حمل و نقل، 7(1).
بونهام کارتر، گ. اف. 1379. "سیستمهای اطلاعات جغرافیایی برای دانشپژوهان علوم زمین (مدلسازی به کمک GIS)". گروه اطلاعات زمینمرجع، سازمان زمینشناسی و اکتشافات معدنی کشور.
پورتال شهرداری منطقه شش تهران، http://region6.tehran.ir
زبردست، ا. 1380. "کاربرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی در برنامهریزی شهری و منطقهای". هنرهای زیبا، 10: 13-21.
شاهسونی، ج. 1391. "تحلیل مسیریابی و مکانیابی ایستگاههای متروهای شهری با استفاده از GIS، نمونه موردی: شهر اصفهان". دانشکده علوم جغرافیایی و برنامهریزی شهری.
صادقیه، ا. 1384. "تصمیمگیری بر اساس الگوریتم ژنتیک در بهینهسازی". چاپ اول، مؤسسه نوین یزد.
عصارزادگان ح.، نادعلی، ا. ح.، عطایی، م. ص. و پورمیری، ر. 1391. "مکانیابی بهینه ایستگاههای BRT به کمک نرمافزار Arc GIS و تکنیک AHP و TOSIS. یازدهمین کنفرانس بینالمللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران، تهران.
علی عسگری، و. 1390. "مکانیابی بهینه ایستگاههای اتوبوس درون شهری". پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده عمران، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی.
معاونت عمرانی دفتر حمل ونقل و دبیرخانه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور. 1386. ”راهنمای ایستگاههای سیستم اتوبوسرانی".
یزدان پناهی م. و ملکی، ک. 1390. "بررسی جایگاه حمل و نقل در توسعه اقتصادی پایدار شهری". اولین کنفرانس اقتصاد شهری ایران.
Ashtiani, H. Z. and Iravani, H. 2002. “Application of dwell time functions in transit assignment model”. Transportation Research Record, J. Transport. Res. Board, 1817: 88-92.
Baaj, M. H. and Mahmassani, H. S. 1991. “An AI based approach for transit route system planning and design”. J. Adv. Transport., 25(2): 187-210.
Fitzpatrick, K., Hall, K., Perkinson, D., Nowlin, L. and Koppa, R. 1996. “TCRP report 19: Guidelines for the location and design of bus stops”. Transport. Res. Board of the Nat. Acad., Washington, DC.
Goodchild, M. F., Steyaert, L. T. and Parks, B. O. 1996. “GIS and environmental modeling: Progress and research issues”. John Wiley and Sons.
Hall, C. H. 2006. “A framework for evaluation and design of an integrated public transportion”. Institute of Technology, Linkopings University, Norrkping, Sweden.
Huang, Z. and Liu, X. 2014. “A hierarchical approach to optimizing bus stop distribution in large and fast developing cities”. ISPRS Int. J. Geo-Inform., 3(2): 554-564.
Ibeas, Á., dell’Olio, L., Alonso, B., & Sainz, O. (2010). Optimizing bus stop spacing in urban areas. Transportation research part E: logistics and transportation review, 46(3), 446-458.
Lee, L. W. and Kim, S. H. 2000. “Using analytic network process and goal programming for interdependent information system project selection”. Comp. Oper. Res, 27; 367-382.
Saaty, T. L. 1980. The analytic hierarchy process: Planning, priority setting, resource allocation”. McGraw-Hill, New York, 287 p.
Wei, X. 2010. “Optimizing bus stop locations in Wuhan, China”. MSc. Thesis, International Institute for Geo-Information Science and Earth Observation, Enschede, The Netherlands.
Zhu, Z., Guo, X., Chen, H., Zeng, J. and Wu, J. 2017. “Optimization of urban mini-bus stop spacing: A case study of Shanghai (China)”. Tech. Gaz., 24(3): 949-955.