احدی، م. ر.، شیران، غ.، جعفریان مقدم، ا. ر. و فتحیان، م. 1392. "مدل دینامیکی ارزیابی عملکرد راهآهنها (مطالعه موردی ارزیابی عملکرد راهآهن ایران)". سومین کنفرانس بینالمللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راهآهن.
دزفولیان، ر.، صادقی، م. و جوادیان، ر. (1385). "ارائه مدل زوال خط به منظور مدیریت نت در خطوط ریلی ایران". هفتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران.
ذاکری، ج. ع. و رضازاده، م. 1385. "روشهای نگهداری خط آهن". انتشارات دانشگاه علم و صنعت ایران.
ذاکرى، ج. ع.، هماوندی، ش. و محمدوند، ح. 1384. "مقدمهاى بر مدیریت نگهداری و تعمیر خطوط راهآهن". جلد اول، انتشارات طاهر.
سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور. 1384. "مشخصات فنی عمومی روسازی راهآهن". نشریه 301.
مجیدیفرد، ن. و حسنی، پ. 1382. "نگهداری و تعمیرات زیرسازی و روسازی خطوط ریلی". انتشارات آهوان.
نصر آزادانی، م. 1384. "بررسی نقش نگهداری و تعمیرات خطوط بر راندمان صنعت حملونقل ریلی". کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات.
Alva-Hurtado, J. E. and Selig, E. T. 1981. “Permanent strain behavior of railroad ballast”. In: Proceedings of the 10th International Conference on Soil Mechanics and Foundation Engineering, Vol. 1, Stockholm, Sweden, pp. 543-544.
Barlas, Y. 1994. “Model validation in system dynamics”. In: Proceedings of the 1994 International System Dynamics Conference, pp. 1-10.
Bing, A. J. and Gross, A. 1983. “Development of railway track degradation models”. Transport. Res. Record, 939: 27-31.
Chrismer, S. and Selig, E. T. 1993. “Computer model for ballast maintenance planning”. In: Proceedings of 5th International Heavy Haul Railway Conference, Beijing, pp. 223-227.
Dahlberg, T. 2001. “Some railroad settlement models- A critical review”. Proc. of the Inst. of Mech. Eng. Part F- J. Rail Rapid Transit, 215(4): 289-300.
Eberlein, R. L. and Peterson, D. W. 1992. “Understanding models with vensim”. Eur. J. Oper. Res., 59: 216-219.
Guler, H. 2014. “Prediction of railway track geometry deterioration using artificial neural networks: A case study for Turkish state railways”. Struct. Infrastruct. Eng., 10(5): 614-626.
Gunn, D. A., Chambers, J. E., Dashwood, B. E., Lacinska, A., Dijkstra, T., Uhlemann, S., Swift, R., Kirkham, M., Milodowski, A., Wragg, J. and Donohue, S. 2018. “Deterioration model and condition monitoring of aged railway embankment using non-invasive geophysics”. Constr. Build. Mater., 170: 668-678.
Hayward, J. 2005. “Introduction to system dynamics”. University of Glamorgan.
Misra, K. B. 2008. “Handbook of performability engineering”. Springer-Verlag, London.
Moridpour, S., Elkhoury, N., Hitihamillage, L. and Robert, D. 2018. “Degradation prediction of rail tracks: A review of the existing literature”. The Open Transport. J., 12: 88-104.
Oberg, J. 2006. “Track deterioration of ballasted tracks- Marginal cost models for different railway vehicles”. MSc. Thesis, Royal Institute of Technology, Stockholm, Sweden.
Sadeghi, J. and Askarinejad, H. 2007. “Influences of track stracture, geometry and traffic parameters on railway deterioration”. IJE Trans. B: Appl., 20(3): 292-300.
Sadeghi, J. and Askarinejad, H. 2010. “Development of improved railway track degradation models”. Struct. Infrastruct. Eng., 6(6): 675-688.
Sadeghi, J. M. and Askarinejad, H. 2011. “Development of track condition assessment model based on visual inspection”. Struct. Infrastruct. Eng., 7(12): 895-905.
Sato, Y. 1995. “Japanese studies on deterioration of ballasted track”. Vehicle Sys. Dyn., 24: 197-208.
Shenton, M. J. 1985. “Ballast deformation and track deterioration, track technology”. Tomas Telford, London.
Sterman, J. D. 2001. “System dynamics modelling”. Calif. Manage. Rev., 43: 8-25.
Xu, P., Liu, R. K., Wang, F., Wang, F. T. and Sun, Q. X. 2013. “Railroad track deterioration characteristics based track measurement data mining”. Math. Probl. Eng., 2013: 1-7.