آرامسازی ترافیکبررسی میزان تأثیرگذاری خطکشی عرضی روسازی بر آرامسازی ترافیک با استفاده از آزمون t (مطالعه موردی: ورودی شهر ایزدشهر) [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 79-91]
آزمایش افت و خیزسنج ضربهای سبکمطالعه ارتباط مدول استاتیک و دینامیک خاکریز راهآهن سریعالسیر [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 33-45]
آزمایش بارگذاری صفحهمطالعه ارتباط مدول استاتیک و دینامیک خاکریز راهآهن سریعالسیر [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 33-45]
آزمایش لاتمنتأثیر نوع مصالح بر خواص عملکردی آسفالت نیمه گرم اصلاح شده با زایکوترم [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 63-76]
آزمون tبررسی میزان تأثیرگذاری خطکشی عرضی روسازی بر آرامسازی ترافیک با استفاده از آزمون t (مطالعه موردی: ورودی شهر ایزدشهر) [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 79-91]
آسفالتبررسی نحوه گسترش ترک های خستگی در روسازی آسفالتی در اثر تغییر دما، با استفاده از فرضیه مکانیک شکست [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 55-62]
آسفالت با استخوانبندی سنگدانهایارزیابی مقاومت شیارشدگی مخلوط های آسفالتی با استخوان بندی سنگدانه ای حاوی افزودنی های خرده لاستیک و شیشه [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 77-86]
آنالیز حساسیتتأثیر هزینه های نگهداری و بهسازی روسازی بر هزینه کاربران راه (مطالعه موردی: محور بوئین زهرا- ساوه) [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 17-28]
آهک هیدراتهبررسی همزمان اثر پارامترهای دما و نوع ماده ی افزودنی بر خرابی های وابسته به رطوبت در مخلوطهای آسفالتی داغ [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 11-22]
ا
ابنیه فنی راهبررسی و تعیین اضافه فشار بیشینه وارد بر ابنیه فنی راه و زیرساخت های حمل و نقل واقع در مجاورت عوارض توپوگرافی تحت اثر انفجار [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 33-44]
اثر دوراناثر دوران در تحلیل تغییر مکان ماندگار لرزه ای خاکریزها و ترانشه های راهها [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 23-31]
افت وزنیتأثیر دوام بتن حاوی مقادیر مختلف نانوساختارهای کربنی سیمانی بر افت وزنی و مقاومت خمشی روسازی بتنی در شرایط چرخه ذوب و یخ [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 1-15]
الیافارزیابی روسازی بتنی متخلخل سازگار با محیطزیست با استفاده از خاکستر پوسته برنج [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 63-76]
امواج انفجاریبررسی و تعیین اضافه فشار بیشینه وارد بر ابنیه فنی راه و زیرساخت های حمل و نقل واقع در مجاورت عوارض توپوگرافی تحت اثر انفجار [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 33-44]
انرژی مستهلک شدهبررسی اثر ضربه در میزان استهلاک انرژی زلزله بر پلهای با عرشه بتنی دارای درز انقطاع [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 45-58]
ب
بتنتأثیر دوام بتن حاوی مقادیر مختلف نانوساختارهای کربنی سیمانی بر افت وزنی و مقاومت خمشی روسازی بتنی در شرایط چرخه ذوب و یخ [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 1-15]
بتن متخلخلارزیابی روسازی بتنی متخلخل سازگار با محیطزیست با استفاده از خاکستر پوسته برنج [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 63-76]
بلوک صلباثر دوران در تحلیل تغییر مکان ماندگار لرزه ای خاکریزها و ترانشه های راهها [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 23-31]
پ
پایداری حفاریارزیابی تأثیر عمق بر اندرکنش تونلهای تکی و دوقلو در محیطهای شهری با استفاده از مدلسازی عددی سهبعدی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 59-78]
پایداری ستونارزیابی تأثیر عمق بر اندرکنش تونلهای تکی و دوقلو در محیطهای شهری با استفاده از مدلسازی عددی سهبعدی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 59-78]
پارامترهای مارشالارائه مدل شیارشدگی مخلوط های آسفالتی با استفاده از نتایج آزمایش مقاومت کششی غیرمستقیم و پارامترهای مارشال [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 41-54]
پدافند غیرعاملبررسی و تعیین اضافه فشار بیشینه وارد بر ابنیه فنی راه و زیرساخت های حمل و نقل واقع در مجاورت عوارض توپوگرافی تحت اثر انفجار [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 33-44]
پردازش تصویرتخمین بصری میزان عریان شدگی مخلوط آسفالتی با استفاده از روش پردازش تصویر [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 1-10]
پردازش تصویرتأثیر نوع مصالح بر خواص عملکردی آسفالت نیمه گرم اصلاح شده با زایکوترم [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 63-76]
پودر سنگآهکتأثیر فیلر زغال سنگ ضایعاتی و خاکستر آن بر مقاومت و دوام مخلوط آسفالت گرم در مقایسه با پودر سنگ آهک [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 55-65]
ت
تأثیر متقابل تونلهاارزیابی تأثیر عمق بر اندرکنش تونلهای تکی و دوقلو در محیطهای شهری با استفاده از مدلسازی عددی سهبعدی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 59-78]
تحلیل بازگشتیمطالعه ارتباط مدول استاتیک و دینامیک خاکریز راهآهن سریعالسیر [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 33-45]
تحلیل غیر وابستهاثر دوران در تحلیل تغییر مکان ماندگار لرزه ای خاکریزها و ترانشه های راهها [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 23-31]
تحلیل وابستهاثر دوران در تحلیل تغییر مکان ماندگار لرزه ای خاکریزها و ترانشه های راهها [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 23-31]
ترکهای پایین به بالابررسی نحوه گسترش ترک های خستگی در روسازی آسفالتی در اثر تغییر دما، با استفاده از فرضیه مکانیک شکست [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 55-62]
تغییر مکان ماندگاراثر دوران در تحلیل تغییر مکان ماندگار لرزه ای خاکریزها و ترانشه های راهها [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 23-31]
تقویت پایه پلبررسی عملکرد پایه پل های بهسازی شده با کامپوزیت های FRP [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 33-40]
چ
چرخه ذوب و یختأثیر دوام بتن حاوی مقادیر مختلف نانوساختارهای کربنی سیمانی بر افت وزنی و مقاومت خمشی روسازی بتنی در شرایط چرخه ذوب و یخ [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 1-15]
حساسیت رطوبتیبررسی همزمان اثر پارامترهای دما و نوع ماده ی افزودنی بر خرابی های وابسته به رطوبت در مخلوطهای آسفالتی داغ [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 11-22]
خصوصیات فیزیکی و مکانیکیارزیابی روسازی بتنی متخلخل سازگار با محیطزیست با استفاده از خاکستر پوسته برنج [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 63-76]
خطکشیهای عرضیبررسی میزان تأثیرگذاری خطکشی عرضی روسازی بر آرامسازی ترافیک با استفاده از آزمون t (مطالعه موردی: ورودی شهر ایزدشهر) [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 79-91]
خطوط بدون بالاست (دال خطها)تعیین سختی مناسب دال خط ها با توجه به تغییرات خیز قائم ریل [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 45-53]
د
دمابررسی همزمان اثر پارامترهای دما و نوع ماده ی افزودنی بر خرابی های وابسته به رطوبت در مخلوطهای آسفالتی داغ [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 11-22]
ر
رشد ترکبررسی نحوه گسترش ترک های خستگی در روسازی آسفالتی در اثر تغییر دما، با استفاده از فرضیه مکانیک شکست [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 55-62]
روسازیبررسی نحوه گسترش ترک های خستگی در روسازی آسفالتی در اثر تغییر دما، با استفاده از فرضیه مکانیک شکست [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 55-62]
روسازیارزیابی روسازی بتنی متخلخل سازگار با محیطزیست با استفاده از خاکستر پوسته برنج [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 63-76]
روسازی بتنی غیرمسلح درزدارکاربرد سیستم استنتاج تطبیقی عصبی- فازی به منظور مدلسازی شاخص ناهمواری بینالمللی در روسازیهای بتنی غیرمسلح درزدار [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 29-43]
روسازی بتن غلتکیتأثیر روکش آسفالتی در کاهش ضخامت روسازی بتنی به کمک روش اجزای محدود [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 67-76]
روش اجزای محدودبررسی عملکرد پایه پل های بهسازی شده با کامپوزیت های FRP [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 33-40]
روش اجزای محدودتأثیر روکش آسفالتی در کاهش ضخامت روسازی بتنی به کمک روش اجزای محدود [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 67-76]
روش لاتمن اصلاحشدهبررسی اثر نانواکسیدهای آهن و آلومینیوم بر کاهش حساسیت رطوبتی مخلوط آسفالتی گرم [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 93-102]
روکش آسفالتیتأثیر روکش آسفالتی در کاهش ضخامت روسازی بتنی به کمک روش اجزای محدود [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 67-76]
ز
زایکوترمتأثیر نوع مصالح بر خواص عملکردی آسفالت نیمه گرم اصلاح شده با زایکوترم [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 63-76]
زیرساختهای حمل و نقلبررسی و تعیین اضافه فشار بیشینه وارد بر ابنیه فنی راه و زیرساخت های حمل و نقل واقع در مجاورت عوارض توپوگرافی تحت اثر انفجار [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 33-44]
زغال سنگ ضایعاتیتأثیر فیلر زغال سنگ ضایعاتی و خاکستر آن بر مقاومت و دوام مخلوط آسفالت گرم در مقایسه با پودر سنگ آهک [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 55-65]
زمینلرزه نزدیک گسلاثر محتوای فرکانسی زمینلرزههای نزدیک گسل بر عملکرد لرزهای پایه پل های بتنآرمه [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 93-109]
س
سازه های خاکیارزیابی رفتار دینامیکی خاک های ریزدانه با استفاده از الگوریتم دسته بندی گروهی داده ها [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 77-92]
سختی قائم خط آهنتعیین سختی مناسب دال خط ها با توجه به تغییرات خیز قائم ریل [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 45-53]
سرعتبررسی میزان تأثیرگذاری خطکشی عرضی روسازی بر آرامسازی ترافیک با استفاده از آزمون t (مطالعه موردی: ورودی شهر ایزدشهر) [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 79-91]
سرعت ضربهبررسی اثر ضربه در میزان استهلاک انرژی زلزله بر پلهای با عرشه بتنی دارای درز انقطاع [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 45-58]
سیستم مرکب سریارائه ضریب شبه استاتیک سیستم مرکب سری جهت پایدارسازی ترانشه خاکی خطوط حمل و نقل بر اساس سطوح عملکرد لرزه ای [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-19]
سطوح عملکردارائه ضریب شبه استاتیک سیستم مرکب سری جهت پایدارسازی ترانشه خاکی خطوط حمل و نقل بر اساس سطوح عملکرد لرزه ای [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-19]
ضریب شبه استاتیکارائه ضریب شبه استاتیک سیستم مرکب سری جهت پایدارسازی ترانشه خاکی خطوط حمل و نقل بر اساس سطوح عملکرد لرزه ای [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-19]
ضریب میراییبررسی اثر ضربه در میزان استهلاک انرژی زلزله بر پلهای با عرشه بتنی دارای درز انقطاع [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 45-58]
ضربه پل های مجاوربررسی اثر ضربه در میزان استهلاک انرژی زلزله بر پلهای با عرشه بتنی دارای درز انقطاع [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 45-58]
ع
عریان شدگیتخمین بصری میزان عریان شدگی مخلوط آسفالتی با استفاده از روش پردازش تصویر [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 1-10]
عملکرد لرزهایارائه ضریب شبه استاتیک سیستم مرکب سری جهت پایدارسازی ترانشه خاکی خطوط حمل و نقل بر اساس سطوح عملکرد لرزه ای [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-19]
عوارض توپوگرافیبررسی و تعیین اضافه فشار بیشینه وارد بر ابنیه فنی راه و زیرساخت های حمل و نقل واقع در مجاورت عوارض توپوگرافی تحت اثر انفجار [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 33-44]
ف
فیلرتأثیر فیلر زغال سنگ ضایعاتی و خاکستر آن بر مقاومت و دوام مخلوط آسفالت گرم در مقایسه با پودر سنگ آهک [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 55-65]
مخلوط آسفالتیتخمین بصری میزان عریان شدگی مخلوط آسفالتی با استفاده از روش پردازش تصویر [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 1-10]
مخلوط آسفالتی داغبررسی همزمان اثر پارامترهای دما و نوع ماده ی افزودنی بر خرابی های وابسته به رطوبت در مخلوطهای آسفالتی داغ [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 11-22]
مخلوط آسفالت گرمتأثیر فیلر زغال سنگ ضایعاتی و خاکستر آن بر مقاومت و دوام مخلوط آسفالت گرم در مقایسه با پودر سنگ آهک [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 55-65]
مخلوط آسفالت گرمبررسی اثر نانواکسیدهای آهن و آلومینیوم بر کاهش حساسیت رطوبتی مخلوط آسفالتی گرم [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 93-102]
مدل پیشبینی تصادفاتارزیابی اثرات ایمنی شاخص وضعیت رویه راه بر فراوانی تصادفات خروج از جاده [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 47-61]
مدل خطی تعمیمیافتهارزیابی اثرات ایمنی شاخص وضعیت رویه راه بر فراوانی تصادفات خروج از جاده [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 47-61]
مدل رگرسیون غیرخطیارزیابی اثرات ایمنی شاخص وضعیت رویه راه بر فراوانی تصادفات خروج از جاده [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 47-61]
مدلسازی عددیارزیابی تأثیر عمق بر اندرکنش تونلهای تکی و دوقلو در محیطهای شهری با استفاده از مدلسازی عددی سهبعدی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 59-78]
مدول الاستیسیتهمطالعه ارتباط مدول استاتیک و دینامیک خاکریز راهآهن سریعالسیر [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 33-45]
مدول برشیارزیابی رفتار دینامیکی خاک های ریزدانه با استفاده از الگوریتم دسته بندی گروهی داده ها [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 77-92]
مدول خط آهنتعیین سختی مناسب دال خط ها با توجه به تغییرات خیز قائم ریل [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 45-53]
میرایی خاکارزیابی رفتار دینامیکی خاک های ریزدانه با استفاده از الگوریتم دسته بندی گروهی داده ها [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 77-92]
مصالح سیلیسیتأثیر نوع مصالح بر خواص عملکردی آسفالت نیمه گرم اصلاح شده با زایکوترم [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 63-76]
مصالح کامپوزیتبررسی عملکرد پایه پل های بهسازی شده با کامپوزیت های FRP [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 33-40]
مطالعه قبل و بعدبررسی میزان تأثیرگذاری خطکشی عرضی روسازی بر آرامسازی ترافیک با استفاده از آزمون t (مطالعه موردی: ورودی شهر ایزدشهر) [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 79-91]
مقاومت خمشیتأثیر دوام بتن حاوی مقادیر مختلف نانوساختارهای کربنی سیمانی بر افت وزنی و مقاومت خمشی روسازی بتنی در شرایط چرخه ذوب و یخ [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 1-15]
مقاومت کششی غیرمستقیمارائه مدل شیارشدگی مخلوط های آسفالتی با استفاده از نتایج آزمایش مقاومت کششی غیرمستقیم و پارامترهای مارشال [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 41-54]
مقاوم سازیبررسی عملکرد پایه پل های بهسازی شده با کامپوزیت های FRP [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 33-40]
مکانیک شکستبررسی نحوه گسترش ترک های خستگی در روسازی آسفالتی در اثر تغییر دما، با استفاده از فرضیه مکانیک شکست [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 55-62]
ن
نانواکسیدهابررسی اثر نانواکسیدهای آهن و آلومینیوم بر کاهش حساسیت رطوبتی مخلوط آسفالتی گرم [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 93-102]
نانوساختارهای کربنی سیمانیتأثیر دوام بتن حاوی مقادیر مختلف نانوساختارهای کربنی سیمانی بر افت وزنی و مقاومت خمشی روسازی بتنی در شرایط چرخه ذوب و یخ [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 1-15]
نسبت باربری کالیفرنیامطالعه ارتباط مدول استاتیک و دینامیک خاکریز راهآهن سریعالسیر [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 33-45]
نشست سطح زمینارزیابی تأثیر عمق بر اندرکنش تونلهای تکی و دوقلو در محیطهای شهری با استفاده از مدلسازی عددی سهبعدی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 59-78]